Pagini

joi, 3 noiembrie 2016

Glumiță electorală de 5 bani sau cum se chinuie PNL să fie pe locul II, chiar și atunci când PSD e jalnic

Glumița electorală a PNL. Foto: Calin Hera
Ideea PSD de a face o campanie electorală sub sloganul „Îndrăznește să crezi în România” e la fel de proastă ca multe alte idei vârâte pe masă de strategi de imagine obosiți și lipsiți de imaginație. Am scris deja despre asta. Mai proastă decât ideea pesediștilor lui Liviu Dragnea mi se pare cea a liberalilor Alinei Gorghiu.

Cum să vii și să te promovezi mâzgălind afișele adversarilor? Înseamnă lipsă de idei, de viziune, de strategie, de forță. Înseamnă să recunoști că adversarul a avut o idee mai bună decât a ta și că pe tine nu te-a dus capul la mai mult decât să faci glume mici. Mă rog, glumă, chiar dacă școlărească, e atunci când cineva a înnegrit doi sau trei dinți din față pe cortul ALDE, de s-a văzut Tăriceanu știrb, deși pozase cu zâmbet de Hollywood.

Dar să te apuci să parafrezi îndrăzneala PSD, scoțându-l apoi în față pe Cioloș, asta mi se pare de-a dreptul stupid (sper că Dacian Cioloș nu și-a dat acceptul pentru această găselniță, îl știu om decent). Au transmis ce liberalii cu această șemecherie de 5 bani?!

Eu cred că, vorba cuiva, oamenii ăștia pot mai mult. N-ar strica să o și facă. Preferabil înainte de alegeri.    

6 comentarii:

  1. E posibil ca unora sa le placa, sa-i amuze...
    In ce ma priveste, nu cred ca sloganurile schimba ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există lucruri care pot amuza. Dar aici nu văd, oricât mă străduiesc, ceva amuzant. Râd doar de lipsa de idei, dar nu e răsul meu :)

      Ștergere
  2. E cert ca e "mâna lor"?
    Am impresia ca, din pacate, PNL a ajuns in situatia de-a iesi pe locul doi si de-ar candidat singur. Deh! Sunt plina de impresii, cum PNL e plin de liberalism. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Găsești liberalism la PNL, nu-i vorbă. E drept însă că trebuie să cauți. Dar acum discuția e despre imaginație, creativitate, echipe de PR&comunicare, strategie, viziune. Toate astea ar trebui să rezulte din toate ieșirile în public, cel puțin în perioada de precampanie și de campanie (dacă nu mereu...).

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Faza e că pot mai mult. Că au acolo încă destui oameni valoroși, dar îi țin între paranteze.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters